24 kwietnia 2024

Inwestycje w platformy hazardowe

Hazard i biznes kasynowy są niewątpliwie mocno kuszącą formą działalności o obiecujących perspektywach finansowych. Zdecydowanie na tego rodzaju aktywności można się doskonale dorobić finansowo, o ile dobrze podejdzie się do całości zagadnień z nią związanych. Szanse na sukces i powodzenie zwiększa fakt, iż na rynku hazardowym wciąż jest miejsce na nowe podmioty, które mają szansę na „uszczknięcie” swojej działki. Wejście na rynek nie jest jednak wcale taką prostą sprawą, dlatego nie każdy przedsiębiorca ma odwagę i predyspozycje do tego, żeby wejść ta drogą do branży. Dodatkowo nie każdego, kto posiada nawet sporą ilość zgromadzonego kapitału stać finansowo na poniesienie kosztów stworzenia od podstaw nowego kasyna. Stąd też niejeden inwestor zamiast tworzyć biznes kasynowy od zera stawia na partnerską współpracę i kooperację z właścicielem działającej bądź nowej witryny kasyna internetowego. Mimo koniecznych do poniesienia kosztów ta forma zaangażowania w branżę hazardową wymaga zdecydowanie mniejszych nakładów finansowych od prowadzenia witryny kasyna internetowego. W tym przypadku tylko przeznaczamy środki finansowe na potrzeby prowadzonej przez partnera działalności w zamian za co otrzymujemy profity w postaci procentu od jego zysku.

Witryna działającego kasyna on-line

Istnieje kilka sposobów na to, jak z zyskiem i sukcesem zainwestować posiadany kapitał w witryny popularnego kasyna internetowego. Pierwszą z nich jest nawiązanie kooperacji z właścicielem witryny, która już ma za sobą zakończony etap prac technicznych i konstrukcyjnych, a także posiada względnie stabilną bazę klientów i tym samym pozycję na rynku wśród konkurencji. Taka witryna nie wymaga już żadnych dodatkowych nakładów kapitałowych na starcie i umożliwia czerpanie zysków niemalże od razu po nawiązaniu współpracy.

W tym przypadku inwestor nie musi angażować się już w żadne prace i działania mające na celu pozyskiwanie nowych graczy. Nie ma więc potrzeby, aby był on obeznany ze specyfiką i prawidłami rządzącymi w branży hazardowej. Oczywiście nie dostaje on swojego udziału w zyskach za nic i także przeznacza wkład na bieżące funkcjonowanie platformy swojego kooperanta. W ten sposób zawiązuje się spółka i obustronnie korzystny układ, z którego korzyści czerpie tak właściciel witryny jak i inwestor.

Inwestycja w witrynę w gorszej sytuacji

Druga opcja, która w dłuższej perspektywie czasowej może być dla inwestora bardziej opłacalna jest finansowe wsparcie właściciela witryny kasyna internetowego, które radzi sobie nieco gorzej, lub nawet takie, które jest na prostej drodze do upadku i bankructwa. W tej sytuacji najlepiej, aby inwestor miał przynajmniej jakąś częściową wiedzę na temat hazardu i funkcjonowania kasyn, gdyż może się ona przydać podczas wyprowadzania na prostą danej platformy hazardowej z tarapatów finansowych.

Układ pomiędzy nim, a właścicielem w tym przypadku wymaga już na start nakładów oraz inwestycji, a także wspólnego podjęcia działań, które pomogą wyjść z kłopotów i poprawić sytuację takiej strony kasyna. Jest jednak coś za coś, bowiem im większe nakłady kapitałowe są potrzebne do wyprowadzenia kasyna z długów i tarapatów oraz do przywrócenia mu stabilnej pozycji na rynku, tym większych udziałów w zyskach ma prawo oczekiwać inwestor. W zamian za pomoc, otrzymuje on w ramach obustronnej współpracy większy udział w zyskach ale nie tylko.

Zależnie od indywidualnej sytuacji wyjściowej kasyna, może też w gorszej sytuacji przejąć większościowy pakiet udziałów w spółce partnera upoważniający do podejmowania kluczowych dla całego projektu decyzji. Oczywiście obie strony działają wówczas jako udziałowcy i współwłaściciele danej platformy, jednak wcześniejszy właściciel po odstąpieniu partnerowi większości udziałów staje się de facto zależny od decyzji kooperanta i nie może podjąć żadnej kluczowej decyzji w sprawie witryny kasyna internetowego bez zgody drugiej strony. To jest właśnie powód, dla którego w tym przypadku inwestor powinien posiadać choćby częściową wiedzę branżową, aby móc podejmować trafne i korzystne decyzje jako główny zarządzający projektem.

A może program partnerski

Jednym z często spotykanych metod na współpracę pomiędzy właścicielem kasyna a innymi podmiotami jest program partnerski. Co do zasady jest to relatywnie tani sposób na rozpropagowanie witryny swojego kasyna. Nie wymaga on dużych nakładów finansowych a przynieść może wręcz zaskakujące rezultaty. Opiera się on na tym, że właściciel platformy internetowego kasyna poszukuje chętnych do współpracy kooperantów, którzy posiadają własne strony o dowolnym profilu. Ich zadanie ma polegać ma kierowaniu ruchu internetowego i napływu nowych użytkowników do witryny kasyna za pośrednictwem swojej strony lub bloga.

To po stronie partnera leży zainteresowanie swoich czytelników lub klientów ofertą hazardową proponowaną przez kasyno internetowe, z którym współpracuje. To on ma za pomocą swoich zasięgów pozyskiwać dla kasynowego partnera nowych graczy i to on musi inwestować w tym celu przede wszystkim swój czas ale i pewne sumy pieniędzy. Coś jednak dostaje w zamian, gdyż umowa partnerska zawsze jest obustronna.

Poprzez link z logiem witryny kasyna, który partner zamieszcza na swojej stronie, na witrynę hazardową trafiają nowi potencjalni użytkownicy. Ci spośród nich, którzy ze strony partnerskiej przejdą do kasyna i się na niej zarejestrują wpłacając depozyt zostają „przypisani” automatycznie do tego partnera. To właśnie tacy nowi gracze generują zysk właściciela kasyna, na który składa się określony procent takich wpłat. Z kolei każdy taki zewnętrzny partner przyciągający nowych graczy dla kasyna otrzymuje regularnie w formie wynagrodzenia zdefiniowany w umowie procent od wpłat danego gracza. I bynajmniej nie zarabia on tylko na tej pierwszej rejestracyjnej wpłacie nowego gracza, ale i na wszystkich kolejnych depozytach, które przypisany do niego użytkownik kasyna każdorazowo wpłaci, aby skorzystać z oferty gier na stronie kasyna. W ten sposób układ staje się obustronnie korzystny dla partnerów.

Oczywiście właściciel platformy kasyna nie musi się ograniczać do pozyskania tylko jednego partnera. Tak naprawdę nie ma tu żadnych limitów i pozyskiwać nowych graczy może za pośrednictwem dowolnej liczby kooperantów, z których każdy może budować „zasięgi” kasyna w inną stronę, do innego grona odbiorców.

Copyright © All rights reserved.